Supi serveerimine

Supi võib serveerida kaussi köögis, otse supipotist kuid palju ilusam on kasutada laual tirinat, et vajadusel samas juurde tõsta.
Loe lisaks

Katame laua!

Raamat, mida on ikka ja jälle hea avada enne olulisi pidusid ja söömaaegu, külalisi kohvile oodates või ka oma perele kaunimat
toidulauda kattes.
Loe lisaks

Külakost

Suvi. Nii ilus aastaaeg- käia sõpradel külas, katta laud ja einestada õues. Eriti, kui juhtub sünnipäev suvel olema. Eelnevalt saab külalistega kokku leppida, kas suupisteid võetakse kaasa või hoolitseb toitude ja jookide eest peo peremees või perenaine. Kui võtta midagi kaasa, siis võiks mõtelda selle üle, mida ja kuidas kaasa võtta. Tihtilugu tullakse terve arbuus, melon või ananass kaasas ning ulatatakse see pidulikult ning rõõmsalt vastuvõtja kätele- palun!
Loe lisaks

Miks?

Lapsed on meie elu õied. Ja neid võiks ka vajalike lauakommete teadmistega tutvustada. See võib osutuda raskeks ja pidevaks tööks, mis kestab aastaid. Kuid kogemused näitavad, et pidev põhitõdede kordamine tasub siiski ära. Kõige olulisem on lastele vastata „ miks“ küsimustele.

Loe lisaks

Kus on küünarnukkide koht?

Küünarnukke ei tohi lauale toetada. Karmimad etiketi nõustajad ei luba isegi küünarvart lauale toetada. See on lihtsalt matslik. Miks? Sest antud etiketi reegli üks legende räägib, et pannes küünarnukid lauale justkui kaitsed oma toitu ja valvad seda, nagu koopainimene. Samas on ajas etikett ja käitumine muutunud üha tunnetuslikumaks.

Loe lisaks

PRIILEIVA LUGU

Foto: Lauri Laan  Laua kate: Loovteenindus

Loe lisaks

Miks klient ei ole rahul?

Turunduse üks selgitav mõiste paljudest ütleb, et turundus on tarbija vajaduste rahuldamine ettevõtte jaoks kasumit tootval viisil. Seega on tarbija vajadused kõige olulisemad ja saavutades tema rahulolu peaks ta tooma ilmselgelt ettevõttele kasu, muidu ei ole ettevõtte tegevusel ka mingit mõtet. Kuid mingi osa kliente ei ole rahul, ükskõik kui hästi ettevõtte pingutab.

Alustaks tegelikult lõpust. Kuidas teada saada, kas klient on või ei ole rahul? Tarbimisväärtust saab hinnata alles kliendikontakti lõpus. „Rahulolus väljenduvad tarbija tunded, mis on seotud mõnu, heameele, rõõmu, naudingu ja pettumusega, sõltuvalt toote tajutud tunnustuse ja nende ootuste vahekorrast. Pärast ostu on tarbija rahul või rahulolematu.“ (A. Vihalem; 91)


Loe lisaks

Mis on sabraaž?

Sabraaž on šampanjapudeli avamise tehnika.

Nagu enamus vanade asjadega, ei saa ka siin kuulutada seda ainumast tõde ja õigust- kes ja kus selle tehnika leiutas. Kuid huvitavad on need legendid sellegi poolest.

Loe lisaks

Kas teadsid, et ...

... näitleja Don Cheadle on õppinud kelneriks. Sest ta tahtis seda teha õiges järjekorras- enne õppida, siis tööle. Siiski enne kelneriks hakkamist tuli näitlejatöö vahele :)
Loe lisaks

Ainult teenindus võimaldab tooteid üksteisest eristada!

Dr Jay Kandampullyl on väga huvitavad veebiloengud ja Sul on võimalik tutvuda nendega ning mõtelda teeninduse olulisuse üle. Tema loengutest saab kindlasti palju mõtlemisainet ja praktilisi näiteid, kuidas paremini teenindust juhtida.

Siin üks lühem näide:



Loe lisaks

Klient ei ole kuningas!

Me peaks lõpetama lause "klient on Kuningas" kasutamise. Nii kliendid kui ka teenindusettevõtted tegelikult enam sellest ei lähtu. Selle lausega ehmatame ära ettevõtte noored töötajad, kes pärast mitme halva Kuninga teenindamist lähevad töölt minema, sest on aru saanud, et teenindustöö on vaid kõige tugevamatele. Kes  klient siis on?

Loe lisaks